e-commerce/e-handel og integrasjoner

Folk som handler på nett søker valgfrihet. Ikke bare er de interessert i utvalget av varer dere tilbyr, de ønsker også å bestemme hvordan de skal betale. Det er ikke alle som vil betale med en gang eller bruke dyre kredittkort. Mange ønsker å utsette eller dele opp betalingen, og Modhi har smarte og smidige løsninger for begge deler.

New call-to-action

Betalingsløsningene våre lar seg lett integrere mot det systemet dere bruker i dag. Uavhengig om det er MyStore, 24Nettbutikk, EasyWeb,Trollweb, Vaimo, Convert, egen utviklet eller andre løsninger. Vi fikser det faktisk. Så enkelt er det: Vi setter noen utviklere på jobben. Ikke mange, og det tar ikke lang tid. Deretter kan dere tilby Modhis smarte og smidige løsninger for betaling parallelt med andre betalingsformer når kundene sjekker ut fra den digitale handlekurven. Det er så enkelt som å trykke på en knapp.

Det er flere gode grunner til å velge vår versjon av betaling på nett. Vi er heldigitale, så alt går smidig, raskt og uten fordyrende prosesser eller manuelt arbeid. I og med at løsningene våre er utviklet i samsvar med deres egne systemer, beholder dere full kontroll med betalingsprosessen.

Konsumentene, altså deres egne kunder i deres egen nettbutikk, har også sine grunner til å velge oss. Det som er raskt og smidig for dere, er også raskt og smidig for konsumentene. De kan for eksempel velge å utsette betalingen, og vi legger ingen renter på dette. Vi tar kun et faktureringsgebyr. Det blir heller ikke sendt ut papirer som skal signeres med kulepenn, returneres i posten og settes inn i en ringperm hjemme. Vi er heldigitale. Lenker. Klikk. Lynrask kredittsjekk. Digital identifisering og digital godkjenning. Kanskje vil de også dele opp betalingen? Det går helt fint.

Smidig og smart med full kontroll

Dere kan styre betalingsordningene og i praksis tilby flere produkter til kundene deres gjennom nettsiden. Tenk på betalingsløsninger som enda et produkt der kunden kan gjøre valg som passer henne. På samme måte som hun kan velge størrelse, farge og fasong på varene deres for øvrig.

Betalingsløsninger er nemlig produkter. Selvsagt blir det aldri kjerneproduktene i porteføljen deres, men det er produkter som kan gjøre at dere blir foretrukket framfor andre. Bare tenk på hvordan kundene sjekker ut enkelt fra Amazon med ett klikk. Det er klart mange foretrekker dette.

Slik kan dere altså skille dere fra konkurrentene ved hjelp av smarte og smidige løsninger - i praksis god teknologi.

  • Se mer om betalingsløsninger og strategi på vår samleside.

Maskin snakker med maskin

Kundene trenger en knapp å trykke på for å velge å betale med oss. Så vi installerer en knapp, integrert i deres nettside eller handlekurv, og den leder over til våre systemer. I praksis handler dette om at deres systemer sender data til våre systemer ved hjelp av et programmeringsgrensesnitt, kjent på engelsk som “application programming interface” (“API”).

Maskin snakker altså med maskin.

Det betyr: Ingen fordyrende eller forsinkende prosesser. Ingen papirmølle eller dokumenter i gammeldags post.Vi er heldigitale. Vi holder utgiftene nede , og dette kommer alle til gode.

For dere er det en trygghet at vi er norske, og dermed har full oversikt over norske regler og forordninger. For eksempel oppfyller vi allerede kravene som norske myndigheter stiller til oss fra mai 2019. Ikke alle gjør det.

Det koster heller ingenting å teste ut våre smarte og smidige løsninger, så ta bare kontakt. Det vil fortelle dere mer enn jeg klarer i en bloggartikkel. Velkommen til oss.

New call-to-action